Veelgestelde vragen

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling

Ja, je ontvangt per email een bevestiging van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, als je bestelling is verzonden sturen wij je het track en trace nummer toe, zodat je het pakket kan volgen.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

Indien op voorraad en voor 16:oo uur besteld zal het dezelfde dag verzonden worden, dit geld voor werkdagen. (de zondag uitgezonderd)

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen onder de € 50,00 brengen wij €6,95 in rekening. Bestellingen boven de € 50,00 of ophalen van ons bedrijf worden er geen verzendkosten gerekend.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW

Ontvang ik een papieren factuur?

Alle orders en betalingen lopen digitaal, je zult je factuur dus ook via de email ontvangen en tevens voegen wij een papieren factuur toe aan het pakket.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. je kunt de bestelling na ontvangst wel retour zenden. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?

In de meeste gevallen ontvang je binnen 14 dagen na retourneren je geld terug. in enkele gevallen kan het langer duren, maar je zult je geld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?

Zie hiervoor de retourvoorwaarden.

Wat als er iets beschadigd is aangekomen?

Uiteraard doen wij ons uiterste best om de producten zo goed mogelijk te verpakken en te versturen. Helaas kan er onderweg altijd iets gebeuren waardoor een beschadiging ontstaat. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail of telefoon, in ieder geval binnen 3 werkdagen. Het is handig als je het bestelnummer bij de hand hebt.

Wat als er een verkeerd artikel is geleverd?

Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle door jou bestelde artikelen te verzamelen en in te pakken. Wij controleren zeer scherp dat de juiste artikelen in het pakket gaan. Omdat wij met mensen werken, kan het een enkele keer voorkomen dat een verkeerd artikel wordt verzonden. Wij stellen het zeer op prijs als je in deze gevallen contact met ons hierover opneemt, zodat wij een oplossing kunnen bieden. Door het melden help je ons ook om deze fouten te in de toekomst te voorkomen. Wil je binnen drie dagen contact met ons opnemen? Dit kan via e-mail of telefoon. Het is handig als je het bestelnummer bij de hand hebt.

Wat kost het verzenden van een pakket?

Voor Nederland en België geldt het volgende; verzenden via GLS is € 2,95 tot 1 kg en € 4,50 tot 30 kg. Verzending via PostNL is € 5,50 tot 30 kg. Deze kosten worden automatisch berekend en getoond bij het afrekenen. Dan kun je zelf de keuze voor een vervoerder maken.

Hebben jullie naast de webshop ook een echte winkel?

Nee we hebben geen winkel maar wel een magazijn bij ons bedrijf.

Schoonewil Techniek B.V.
Strooijonkerstraat 15
1812 PJ Alkmaar
T: 072 200 0134